KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z przepisem art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego w dalszej części RODO, informujemy, że:
- Administrator Danych
Administratorem Pani/Pana danych osobowych będzie jedna ze spółek jako samodzielny ADO: Extra Lek Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością; Superinvest Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością; Mulitilek Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością; Super Lek Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością; Vitalek Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością; Twoja Tania Apteka Farmar Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością; Multifarmacja Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością; Multiinvest Północ-Południe Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością; Superfarmacja Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością. Dane kontaktowe to: ul. A. Hryniewickiego 6c lok. 39, 81-340 Gdynia, https://domlekow.pl/kontakt .
- Inspektor Ochrony Danych
Spółki wyznaczyły wspólnego Inspektora Ochrony Danych zgodnie z art. 37 ust. 2 RODO, z którym może Pani/Pan skontaktować się w sprawach ochrony swoich danych osobowych pod e-mailem: rodo@domlekow.pl lub pisemnie na adres siedziby właściwej Spółki.
- Cele i podstawy przetwarzania
- dane osobowe będą przetwarzane w celu zapewnienia realizacji Pani/Pana praw wynikających z RODO, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO (tj. obowiązku prawnego ciążącego na administratorze) oraz w celach archiwizacyjnych, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (tj. uzasadnionego interesu administratora).
- Odbiorcy danych
- dane osobowe będą przekazywane innym podmiotom, którym zlecimy usługi związane z powierzeniem przetwarzania danych osobowych, w tym zewnętrznym doradcom wspomagającym Administratora w postępowaniu związanym z dokonanym zgłoszeniem, dostawcom usług informatycznych, usług archiwizacji i niszczenia dokumentów. Takie podmioty będą przetwarzać dane na podstawie umowy z nami i tylko zgodnie z naszymi poleceniami.
- Okres przechowywania danych
- dane osobowe będą przechowywane do czasu zakończenia obowiązującego nas okresu archiwizacji (tj. maksymalnie 6 lat).
- Prawa osób, których dane dotyczą
- Zgodnie z RODO, przysługuje Pani/Panu prawo żądania od Administratora:
- dostępu do swoich danych;
- do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
- do usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych;
- do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych przy czym przysługuje ono jedynie w sytuacji, jeżeli dalsze przetwarzanie nie jest niezbędne do wywiązania się przez Administratora z obowiązku prawnego i nie występują inne nadrzędne prawne podstawy przetwarzania.
- Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana narusza przepisy RODO.
- Informacja o dobrowolności podania danych
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest warunkiem prowadzenia korespondencji. Jest Pani/Pan zobowiązana/y do ich podania, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie niemożność realizacji zgłoszonych przez Panią/Pana wniosków lub żądań.
Zakres zadań IOD należy:
- Informowanie Administratorów oraz pracowników, którzy przetwarzają dane osobowe, o obowiązkach spoczywających na nich w zakresie ochrony danych i doradzanie im w tej sprawie.
- Monitorowanie przestrzegania przepisów prawa o ochronie danych oraz polityk Administratorów lub podmiotu przetwarzającego w dziedzinie ochrony danych osobowych, w tym podział obowiązków, działania zwiększające świadomość, szkolenia personelu uczestniczącego w operacjach przetwarzania oraz powiązane z tym audyty.
- Udzielania wskazówek Administratorom w przedmiocie wdrożenia odpowiednich i skutecznych środków technicznych jak również organizacyjnych mających zabezpieczyć dane osobowe oraz jak wykazać przestrzeganie prawa przez ADO lub podmiotu przetwarzającego dane w szczególności jeżeli chodzi o identyfikowanie ryzyka związanego z przetwarzaniem, o jego ocenę pod katem źródła, charakteru, prawdopodobieństwa i wagi zagrożenia oraz o najlepsze praktyki pozwalające zminimalizować to ryzyko.
- Prowadzenie w imieniu administratora - rejestru czynności przetwarzania danych osobowych oraz w imieniu podmiotu przetwarzającego - rejestru kategorii czynności przetwarzania danych osobowych.
- Udzielanie na żądanie zaleceń co do oceny skutków dla ochrony danych oraz monitorowanie jej wykonania w przypadku, gdy ADO przed rozpoczęciem przetwarzania zobowiązana jest do przeprowadzenia oceny skutków planowanych operacji przetwarzania dla ochrony danych.
- Pełnienie funkcji punktu kontaktowego dla osób, których dane dotyczą, we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem ich danych osobowych oraz wykonywaniem praw przysługujących im na mocy RODO oraz innych przepisów
- Współpraca z organem nadzorczym.
- Pełnienie funkcji punktu kontaktowego dla organu nadzorczego w kwestiach związanych z przetwarzaniem.
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies.
Zamknij, rozumiem